ČPP spustila jarní kampaň s novinkou Domex+

ČPP spustila jarní kampaň s novinkou Domex+

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) spustila jarní kampaň, kterou chce podpořit zájem o majetkové pojištění a nabídnout nový produkt Domex+. Novinka nabízí zákazníkům krytí s nejširším rozsahem pojistných nebezpečí na trhu. Zahrnuje například i náklady vynaložené na záchranu dat na pevném disku notebooku nebo stolního počítače.

„Rozhodli jsme se naši jarní kampaň letos zaměřit na pojištění majetku a odpovědnosti. Přestože se situace zlepšuje, lidé stále toto významné pojištění často podceňují. A buď své obydlí nemají pojištěné vůbec nebo pojistná částka není dostatečná. V případě škody, kterou způsobíte druhým, se vyplatí mít sjednané pojištění odpovědnosti,“ vysvětluje zacílení kampaně Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu. „Kampaň podpoří nový spot s Patem a Matem, který je vtipným návodem, jak se komplexně pojistit úplně jednoduše,“ říká Kolaříková.

Sleva ve výši 500 korun

Jarní kampaň bude probíhat od dubna do konce června. Letos netradičně cílí na majetkové pojištění a pojištění odpovědnosti a v jeho rámci propaguje novinku DOMEX+. Až do 30. června ČPP nabízí novým klientům jednorázovou slevu ve výši 500 korun při sjednání smlouvy s ročním pojistným od 2 000 Kč. Noví klienti navíc mohou získat také výhodu vstupního bonusu ve výši 30 %. A při ročním placení pojistného další slevu 6 %.

Nový spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku. TV spot bude dále promítán na monitorech BUS TV v MHD v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Jablonci nad Nisou, Pardubicích, Plzni, Ústí nad Labem, Brně, Olomouci, Zlíně a Otrokovicích. „Nově bude kampaň podpořena také v rámci digitálu – na Youtube, PPC a RTB komunikaci,“ doplňuje Kolaříková.

Kampaň bude také vidět na CLV a bigboardech a na našich stálých outdoorových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Blesku Bydlení, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, Týdeníku Televize, Moje Bydlení, Týdnu, Instinktu, Sedmičce, Model Hobby, Domov, Marienne Bydlení, Katka - Náš útulný byt a dalších. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic. Dále budeme kampaň komunikovat na polepech na tramvajích a trolejbusech v Praze, Pardubicích, Jihlavě, Ostravě, Ústí nad Labem, Olomouci, Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Uherském Brodu, Táboru, Chebu a Plzni. 

„Věříme, že nové zaměření kampaně zvýší zájem o naše produkty a služby a podpoří naši image univerzální pojišťovny, která patří do desítky nejúspěšnějších pojišťoven na trhu,“ dodává Kolaříková.

Zdroj informací

ČPP a NejBusiness.cz

Datum

16.4.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Generální partner

E-FeedBack.cz
Lidský potenciál naplno!

Partneři a podpora

Hamri.cz   NejBusiness.cz

Sarapis - doplněk stravy    Immunn44 - pro Váš imunitní systém
Info-AutoMotive.cz

Facebook

Page generated in 1.4121 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál