Hotelová klasifikace Hotelstars orientovaná na budoucnost

Hotelová klasifikace Hotelstars orientovaná na budoucnost

Prezident HSU Jens Zimmer Christensen: Hotelová klasifikace orientovaná na budoucnost je základním kamenem každé mezinárodně konkurenceschopné evropské turistické destinace.

Prezident Asociace hotelů a restaurací České republiky Václav Stárek: naše organizace je zapojena do systému HSU již od roku 2009. Klasifikace je jedinou zárukou zákazníka, že hotel odpovídá rozsahem služeb a vybavením počtu hvězd, kterými se označuje. Zájem zákazníků o transparentnost služeb každoročně roste, ale málokdo ví, že oficiální klasifikaci nemají zdaleka všechny hotely, protože je u nás dobrovolná. Vítáme zahájený proces revize kritérií, protože potřeby zákazníků se výrazně mění. Věříme, že klasifikace pomůže nejen stávajícím hotelům, ale také přicházejícím investorům při inovacích a zkvalitňování svých služeb.

Delegáti ze 17 členských zemí unie Hotelstars Union (HSU) se sešli ve Vídni, aby diskutovali o budoucích výzvách souvisejících se zajištěním úspěšného pokračování jejich partnerství. Představenstvo HSU přivítalo zejména zástupce Gruzie, Francie a Polska jakožto potenciální nové partnery hvězdné rodiny HSU. Každá z těchto zemí potvrdila svůj výslovný zájem o členství v HSU, neboť harmonizovaná kritéria jsou budoucností prosperujícího hotelového průmyslu.

Zajišťování vysoce kvalitní klasifikace

Ve své úvodní řeči Jens Zimmer Christensen, současný Prezident unie Hotelstars Union, zdůraznil, že je důležité spolupracovat na společné klasifikaci hotelů tak, aby byl dodržen slib zajišťovat vysoce kvalitní klasifikaci, jenž byl dán 180 milionům potenciálních hotelových hostů i 50 tisícům klasifikovaných hotelů. „Právě připravovaný proces revize kritérií bude v blízké budoucnosti jednou z našich hlavních výzev“, uvedl Prezident HSU, přičemž za nejdůležitější cíle označil modernizaci požadavků, zvýšenou transparentnost a flexibilnější systém.

Kromě připravovaného revizního procesu bylo druhým hlavním tématem setkání posílení značky Hotelstars. Zejména ve vztahu k online cestovním kancelářím (OTA) se unie HSU zavázala posílit svoji viditelnost jakožto silná značka. „V době on-line recenzí je ještě důležitější rozšiřovat tuto spolehlivou a objektivní hvězdičkovou klasifikaci po celé Evropě - zejména s ohledem na velké společnosti, jako jsou Booking.com a TripAdvisor, se kterými vedeme jednání o zobrazování našich hvězdičkových hodnocení na jejich platformách“, uvedl Jens Zimmer Christensen.

„Oficiální hodnocení hvězdiček musí zákazníkům přinášet kvalitní informace nezávisle na mnoha existujících ratingových platformách. To je také důvodem, proč potřebujeme hotelovou klasifikaci orientovanou na budoucnost, která se stane základním kamenem kvalitního standardizačního systému evropských turistických destinací v mezinárodním konkurenčním prostředí“, doplnil Prezident HSU.

 

Zdroj informací

Asociace hotelů a restaurací České republiky a NejBusiness.cz

Datum

7.5.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Generální partner

E-FeedBack.cz
Lidský potenciál naplno!

Partneři a podpora

Hamri.cz   NejBusiness.cz

Sarapis - doplněk stravy    Immunn44 - pro Váš imunitní systém
Info-AutoMotive.cz

Facebook

Page generated in 1.2529 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál