Díky společnosti Nissan je plně elektrická mobilita realitou spotřebitelského trhu

Díky společnosti Nissan je plně elektrická mobilita realitou spotřebitelského trhu

Společnost Nissan slaví v duchu vítězství elektromobility. V Evropě se jí totiž podařilo dodat model LEAF s pořadovým číslem 100 000. Celosvětově se prodalo již 320 000 vozů Nissan LEAF a model se tím stal nejprodávanějším elektromobilem světa.

Susana de Mena z Madridu, která si stotisící model LEAF koupila, říká: „Výběrem elektromobilu jsem strávila dva roky. Věděla jsem, že chci značku Nissan.

Když jsem zjistila, že se začal prodávat nový model LEAF, byla jsem si jistá, že je to přesně to, co hledám. S manželem jsme se shodli, že z hlediska kvality, ceny a vybavení nemá tento model v podstatě konkurenci.

Pro nákup zcela elektrického modelu jsme se rozhodli, protože si oba moc dobře uvědomujeme, jak je třeba si životního prostředí vážit a chránit je. Navíc se s elektromobilem dostaneme i do samotného centra Madridu, kam mívají běžná vozidla kvůli emisím někdy zakázaný vjezd.“

Model Nissan LEAF se díky 100 000 evropských zákazníků vyšvihl na pozici nejprodávanějšího elektromobilu na světě. Prodej zahrnuje jak předchozí modely vozidla tak i model nový.

Nového modelu LEAF se v Evropě do dnešního dne prodalo už přes 37 000 kusů. Díky zákazníkům, kteří chtějí začít využívat inovativních technologií a jezdit s nulovými emisemi, se tak v Evropě každých 10 minut prodá jeden nový model LEAF.

Nový Nissan LEAF je prvním v Evropě prodávaným modelem automobilky, který je vybavený technologiemi Nissan ProPILOT a ProPILOT Park. Do výbavy nového Nissanu LEAF patří i technologie e-Pedal, která řidičům umožňuje rozjíždět se, zrychlovat i brzdit pouhým sešlápnutím nebo uvolněním jediného pedálu.

Gareth Dunsmore, ředitel divize elektromobilů společnosti Nissan Europe, vysvětluje: „Skutečnost, že se Nissan LEAF stal světově nejprodávanějším elektromobilem, nás nijak nepřekvapuje. Vývoji elektromobilu určeného pro širokou veřejnost jsme se věnovali déle než kterákoli jiná značka a jsme pyšní na to, že zákazníkům z celé Evropy dokážeme nabídnout cenově dostupný vůz s technologiemi budoucnosti. Za méně než 10 let se nám podařilo z elektromobilu udělat vůz, který je dostupný široké veřejnosti. Dosažení tohoto milníku jen potvrdilo, že naši vizi Inteligentní mobility Nissan zákazníci přijali také za svou a věří v budoucnost, která za volantem nabídne více jistoty, vzrušení i větší míru propojení.“

Evropští majitelé modelu LEAF už najeli přes 2 miliardy kilometrů a uchránili tím životní prostředí před znečištěním 300 000 tunami CO2. Úroveň spokojenosti zákazníků je 92 % – tato vynikající hodnota je vyšší než u kteréhokoli z ostatních modelů Nissan.

LEAF není jen 100% elektromobil, jedná se o zcela nový zážitek z jízdy navržený tak, aby lidé měli větší potěšení z cestování a pocit spojení se světem kolem sebe a cítili se sebejistě. Model LEAF je ztělesněním Inteligentní mobility Nissan a pomáhá zkoumat možné budoucí propojení inteligentního pohonu, inteligentní jízdy a inteligentní integrace. Více informací naleznete na adrese https://www.nissan.cz/vozidla/nova-vozidla/leaf.html.

Zdroj informací

Nissan Česká republika a Nejbusiness.cz

Datum

17.6.2018

Fotogalerie

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Generální partner

E-FeedBack.cz
Lidský potenciál naplno!

Partneři a podpora

Hamri.cz   NejBusiness.cz

Sarapis - doplněk stravy    Immunn44 - pro Váš imunitní systém
Info-AutoMotive.cz

Facebook

Page generated in 1.3412 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál