O přímé spojení mezi Slováckem a Prahou roste zájem, FlixBus hlásí 40% nárůst cestujících

O přímé spojení mezi Slováckem a Prahou roste zájem, FlixBus hlásí 40% nárůst cestujících

Mezi Slováckem a Prahou roste počet cestujících, vyplývá to z dat autobusového dopravce FlixBus, který na této trase vypravuje každodenní spoje. Pravidelné spojení mezi Prahou, Brnem, Slováckem a Trenčínem spustil 10. června. Za první tři měsíce provozu linky došlo k nárůstu počtu přepravených cestujících o 40 procent. Nejvytíženějšími spoji jsou tradičně páteční z Prahy a nedělní ve směru do Prahy.

Každodenní spojení slováckých měst a Trenčína s Brnem a Prahou se zelenému dopravci osvědčilo. Zájem o tuto trasu roste i po prázdninách, kdy objem přepravy bývá na většině tras v Evropě zpravidla nejvyšší. Spoje na této trase jezdí každý den, nádraží Florenc opuštějí v 15:20. Z Trenčína naopak vyrážejí v ranních hodinách každý den v 7:35, z Uherského Brodu v 8:30 a z Hradiště v 9:00 hodin. Dopravní spojení Uherského Hradiště s Brnem obecně není nijak jednoduché, vlaky jsou na této trase až o hodinu pomalejší.

„Za první čtvrtletí můžeme pozorovat téměř poloviční nárůst cestujících na trase mezi Slováckem a Prahou. Zákazníky lákají moderní a čisté autobusy, výhodná cena a také kvalitní připojení k Wi-Fi, díky kterému mohou během cesty pracovat nebo se dívat na film,“ uvádí mluvčí společnosti FlixBus Martina Čmielová.

Dvě LTE antény na střeše každého zeleného autobusu spolu se silnou dualband Wi-Fi a distribuovaným anténním systémem poskytují kvalitní neomezené 4G/LTE internetové připojení, což je aktuálně nejpokročilejší řešení, které je na autobusových linkách v Česku dostupné. Integrovaný zábavní portál Passengera dokáže za jízdy zobrazit aktuální polohu FlixBusu na mapě, cestující si mohou číst zprávy, sledovat některý z 20 nabízených filmů, poslouchat muziku nebo si cestu zpříjemnit hraním her. Vše je dostupné v češtině, angličtině i němčině a nabídka zábavy se neustále aktualizuje. Podle informací dopravce spokojenost jeho zákázníků s kvalitou internetu stále roste, za poslední měsíc se zvýšila z 3,4 na 4,4 body z pěti. Pro zákazníky je dostupný internet velmi vítaný – objem přenesených dat v rámci neomezené Wi-Fi narostl o 25 procent.

Společnost FlixBus za poslední měsíce zapracovala i v mnoha jiných směrech: „Zjednodušili jsme rezervační a platební systém, posílili předprodejní místa a rozšířili provoz na řadě vnitrostátních spojení,“ shrnuje inovativní kroky Martina Čmielová.

FlixBus vstoupil na český trh vnitrostátní dopravy v srpnu loňského roku. Svým zákazníkům nabízí vysoký komfort cestování se vším, co je pro pohodlnou cestu nezbytné – nabíjecími zásuvkami, spoustou místa na nohy, dostatečným zavazadlovým prostorem a kvalitním Wi-Fi připojením. Denně je možné vybírat z 300 000 spojení do 2000 destinací ve 29 zemích. Kromě autobusů začala společnost v Německu provozovat i zelené vlaky FlixTrain.

Zdroj informací

FlixBus a NejBusiness.cz

Datum

3. října 2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Generální partner

E-FeedBack.cz
Lidský potenciál naplno!

Partneři a podpora

Hamri.cz   NejBusiness.cz

Sarapis - doplněk stravy    Immunn44 - pro Váš imunitní systém
Info-AutoMotive.cz

Facebook

Page generated in 1.1898 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál