ROSSMANN spouští nový věrnostní program, učí děti, jak se chovat k planetě

ROSSMANN spouští nový věrnostní program, učí děti, jak se chovat k planetě

Síť drogerií ROSSMANN spouští nový věrnostní program s názvem Živlíci, který učí děti tomu, jak se správně chovat k planetě, aby tu pro nás byla co nejdéle. Za nákup v prodejnách ROSSMANN po celé České republice mohou zákazníci sbírat body, za které si poté mohou pořídit plyšového Živlíka. Kampaň potrvá do 24. prosince 2018.

Živlíci jsou plyšové hračky, které na sebe vzaly podobu nejen přírodních živlů. Učí děti, jak se chovat k přírodě a rozumně využívat jejích zdrojů. Celkem osm různých postaviček má dětem zábavnou formou předat základní návyky jak neplýtvat papírem, šetřit energií, teplem, světlem a vodou nebo že je potřeba třídit odpad.

Nový věrnostní program cílí na děti a jejich výchovu. Za každých 100 korun nákupu získá zákazník jeden bod, případné další extra body získá za nákup speciálně označených produktů. Při nasbírání 25 bodů si může zakoupit Živlíka dle vlastního výběru za zvýhodněnou cenu 49,90 Kč. Za 10 bodů nalepených na své kartě si může Živlíka pořídit za 149,90 Kč. Postavičky lze zakoupit až do konce kampaně či vyprodání zásob i bez nasbíraných bodů za plnou cenu 399 Kč. Kampaň potrvá až do Vánoc. Plyšové hračky však bude možné vyzvednout ještě týden po jejím skončení, tedy do 31. prosince 2018.

Více informací o novém věrnostním programu Živlíci naleznete v odkaze:

http://www.rossmann.cz/sbirej-body/

Zdroj informací

ROSSMANN a NejBusiness.cz

Datum

8. října 2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Generální partner

E-FeedBack.cz
Lidský potenciál naplno!

Partneři a podpora

Hamri.cz   NejBusiness.cz

Sarapis - doplněk stravy    Immunn44 - pro Váš imunitní systém
Info-AutoMotive.cz

Facebook

Page generated in 1.5575 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál